بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهروموم رستوران‌ها در طرقبه و شاندیز

  • کد خبر: ۲۶۲۱۰
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
مهروموم رستوران‌ها در طرقبه و شاندیز
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ١٠ سالن غذاخوری و واحد صنفی متخلف در شهر‌های طرقبه و شاندیز به علت اجرانکردن پروتکل‌های بهداشتی و تجمیع در پذیرش و ارائه غذا مهروموم و تعطیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امید جلیلی افزود: در اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور دادستان طرقبه شاندیز و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان پنجشنبه شب تا ساعت ٢ بامداد امروز بازرسی و گشت‌زنی از رستوران‌ها و واحدهای صنفی توسط شعبه سیار تعزیرات حکومتی با همکاری واحد اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان طرقبه و شاندیز انجام شد.

 

وی اظهار کرد: برخی واحدها نیز اقدام به عرضه قلیان می‌کردند که با متخلفان برخورد شد.

 

جلیلی گفت: از شهروندان تقاضا داریم با‌توجه‌به شیوع بیماری کرونا با عدم استعمال قلیان و مراجعه‌نکردن به واحدهای متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، دستگاهای نظارتی را در مبارزه با شیوع این بیماری یاری کنند تا با عزم همگانی کرونا را شکست دهیم.

 

شهرستان ۷۰ هزار نفری بینالود (طرقبه-شاندیز) در کنار مشهد علاوه بر ۲۰ روستای ییلاقی، ۲ شهر گردشگرپذیر طرقبه و شاندیز را به ترتیب با ۲۲  هزار و ۱۸ هزار نفر جمعیت در خود جای داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->